fbpx

Workshopgevers en muzikanten

Superfijn dat je je liefde, energie en kwaliteit komt delen op het Kundalini Yoga Festival van 19-23 december 2019, zodat we er samen een prachtig event van maken.

Wat zijn de richtlijnen voor de workshopleiders en muzikanten:

  • Je geeft op basis van SEVA (selfless service) een workshop en/of deelt je muziek. Een belangrijke reden waarom er tot nu toe geen Kundalini Yoga Festival in Nederland is geweest, is dat tot nu toe niemand het financiële risico durfde te dragen. Dat is ook de reden waarom het voor de organisatie niet mogelijk is om je een vergoeding voor je tijd/energie te geven. Wij realiseren ons maar al te goed dat zonder jullie er geen festival is. Onze dank is daarom ook groot. Wij zullen ons best doen je een prachtig podium te geven en je zoveel mogelijk in het licht te zetten, o.a. in onze sociale media uitingen.
  • Je mag gratis deelnemen aan het festival op de dagen dat je een workshop geeft.
  • Je betaalt per nacht dat je aanwezig bent, 25 euro, om de locatie te kunnen bekostigen.
  • Partners en kinderen die je meebrengt, betalen voor het festival, omdat we voor hen als organisatie kosten maken, zoals een bed, het eten, kinderkamp etc.

Hoop dat het, na het lezen van deze beschrijving, duidelijk is onder welke voorwaarden we het festival mogelijk maken en dat je net als ons er naar uit kijkt om er samen een onvergetelijke, upliftende ervaring te hebben.

Organisatoren en sevadars tijdens het festival

Superfijn dat je je liefde, energie en kwaliteit wilt komen delen op het Kundalini Yoga Festival van 19-23 december 2019, zodat we er samen een prachtig event van maken.

Wat zijn de richtlijnen voor de organisatoren/sevadars:

  • Je werkt op basis van SEVA (selfless service) mee in de organisatie. Een belangrijke reden waarom er tot nu toe geen Kundalini Yoga Festival in Nederland is geweest, is dat tot nu toe niemand het financiële risico durfde te dragen. Dat is ook de reden waarom het voor de organisatie niet mogelijk is om je een vergoeding voor je tijd/energie te geven. Wij realiseren ons maar al te goed dat zonder jullie er geen festival is. Onze dank is daarom ook groot.
  • Werk je 4 uur per dag, dan betaal je 100 euro voor het festival en 100 euro voor het slapen om de locatie te bekostigen.
  • Werk je 8 uur per dag, dan mag je gratis deelnemen aan het festival – voor zover je seva taak dat toelaat -. Je betaalt 100 euro voor het slapen, om de locatie te bekostigen.
  • Partners en kinderen die je meebrengt, betalen voor het festival, omdat we voor hen als organisatie kosten maken, zoals een bed, het eten, kinderkamp etc.

Hoop dat het, na het lezen van dit document, duidelijk is onder welke voorwaarden we het festival mogelijk maken en dat je net als ons er naar uit kijkt om er samen een onvergetelijke, upliftende ervaring te hebben.

Informatie voor standhouders

Als je interesse hebt om een stand op de bazaar te nemen, vind je hier alle informatie die je nodig hebt.
Hoe werkt het:

  1. Registreer je voor de Winter Solstice (1 dag, weekend of full).
  2. Registreer je voor de BAZAAR door een mail te sturen naar de Bazaar manager (livjot.kaur.belgium@gmail.com) met in bijlage je ticket voor de Winter Solstice, kleine uitleg met wat je wil verkopen, en hoeveel meter tafel of ruimte je nodig hebt. Je kan enkel verkopen zolang je ticket geldig is!
  3. Zodra je betaling is gedaan, ben je geregistreerd en ontvang je een nummer van je stand.
  4. Aanmelden voor de bazaar kan tot 10 december 2019.
  5. We beperken het aantal leveranciers, die dezelfde producten verkopen om de variëteit te behouden op de bazaar.
    Informeer wanneer je je registreert of het mogelijk Is jouw producten/diensten te delen.

 

2019 prijzen voor de Winter Solstice Bazaar.

  • De diepte van je standplaats is 2m en per strekkende/lopende meter betaal je 20 euro (2m²= 20 euro)
  • Je betaalt een waarborg van 10 euro. Dit bedrag wordt terugbetaald na het opruimen en schoonmaken van je stand.
  • Tafels en stoelen kunnen gratis verstrekt worden door het Winter Solstice team indien nodig.

INBEGREPEN : Elektriciteitskabel, stoelen, eten op de site
NIET INBEGREPEN: Meerdere pluggen, verzekering, schoonmaken en opruimen van jouw stand op de laatste dag.

 

GEVRAAGDE EN VERPLICHTE SEVA

Elke exposant krijgt samen met de factuur een dag seva toegewezen om eten te serveren naar de overige mensen die een stand hebben op de bazaar. Instructies en verdere details volgen na het aanmelden.

Opstellen Bazaar: vanaf 11 uur donderdag 18 december
Opruimen Bazaar: voor 8 uur maandag 24 december moet alles leeg!
Openingsuren Bazaar: 17 uur tot 21.30 uur